timajo.reismee.nl

Laatste dag, toch nog ziek

Vandaag is de laatste dag en dan toch nog een zieke in de tent. Dit keer was ik het een keer niet, maar Joost. Gisteren waren we nog lekker de hele dag naar het strand geweest en wat rond gefietst door Sanur. Gisteravond zei hij al ,ik heb het koud, maar we dachten dat het door de airco kwam. Ook vannacht werd hij wakker omdat hij het koud had en vanmorgen voelde hij zich wat duf en sloom. Toen ik aan 'm voelde zie ik meteen, je bent hartstikke warm joh, dus meteen de koortsthermometer gepakt en toen had hij 38,5. Even overlegd met Marja, de eigenaresse van het hotel en toen maar de dokter laten komen. Deze deed een algemen check en zag dat Joost z'n keel wat rood was, maar kon verder niets vinden. Deze dokter gaat er vanuit dat het geen mexicaanse griep is, wat weer een beetje een geruststelling is, omdat dit dan toch door je hoofd speelt. Vooralsnog denkt hij een beginnende keelontsteking, maar als de koorts aanhoud zou er verder onderzoek plaats moeten vinden. Tja en dat is dan dus een probleem, want morgen moeten we om 11 uur op het vliegveld zijn. Maar er staan in Bangkok temperatuurmeters en als je temperatuur boven de 38 graden is kom je dus niet verder en wordt je meteen naar een ziekenhuis gebracht. Maar goed, dat is vooruitlopen. Joost heeft antibiotica gekregen en paracetemol. Joost heeft de hele dag op bed gelegen en Tim en ik bij het zwembad. Gedurende dag had Joost wat ups en downs en vanavond is de dokter nog even wezen kijken. De koorts was iets gezakt en zat nu rond de 38. Joost zei ook dat hij zich ietsjes beter voelde dan vanmorgen. Afwachten dus maar en hopen dat hij morgenochtend wat beter is. Jammer dat het nou zo moet eindigen de vakantie, maar we gaan er vanuit dat het allemaal goedkomt. We gaan nu lekker vroeg slapen.

Annie en Jan

Wat een pech voor Joost,we hopen dat het met een sisser zal aflopen en jullie kunnen vertrekken.Joost beterschap en we hopen dat jullie een goede reis terug zullen hebben.Tot ziens,Liefs en groetjes Jan en Annie

mirjam

hopelijk mkomen jullie toch gewoon thuis, beter hier ziek dan daar.

kus mirjam en de rest

Yvonne

Dat is balen zeg voor Joost, hopelijk gaat het snel beter, meestal slaat antibiotica de derde dag echt aan. Veel sterkte en alvast een goede reis terug.

Groetjes Yvonne